امیر سرتیپ هادیان: دشمن تمام تمرکز خود را روی جنگ نرم گذاشته است

امیر سرتیپ هادیان: دشمن تمام تمرکز خود را روی جنگ نرم گذاشته است

به گزارش روابط عمومی ارتش، جلسه پرسش و پاسخ  ویژه کارکنان وظیفه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه)با حضور امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، فرماندهان و مسئولان نهاجا در مرکز فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی و به  صورت برخط در پایگاه های هوایی شهید بابایی اصفهان و شهید دوران شیراز برگزار شد.
در این جلسه امیر سرتیپ هادیان با بیان اهمیت خدمت مقدس سربازی اظهار کرد: امروز دشمن ناامید از جنگ سخت، تمامی تمرکز خود را بر روی جنگ نرم به ویژه در حوزه جوانان گذاشته است و اکنون یکی از مهم‌ترین طرح های فرهنگی نهاجا، طرح بصیرت ویژه کارکنان وظیفه است.
وی در خصوص اهمیت مهارت آموزی کارکنان وظیفه خاطرنشان کرد: هدف ما در نیروی هوایی استفاده از تخصص، دانش و مهارت همه کارکنان وظیفه  است که برنامه های متنوعی برای مهارت آموزی کارکنان وظیفه داریم تا پس از پایان دوران خدمت به بازار کار ورود پیدا  کنند.
امیر سرتیپ هادیان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات به ویژه مشارکت کارکنان وظیفه تصریح کرد: حضور پرشور مردم و کارکنان وظیفه در انتخابات اخیر مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده انقلاب بودو این حضور بار دیگر هجمه ها و فضاسازهای  دشمنان در نا امید کردن ملت را بی اثر کرد.
معاون هماهنگ کننده نهاجا در پایان خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش علاوه بر وظیفه ذاتی خود در حفظ تمامیت ارضی کشور در بسیاری از عرصه های خدمت‌رسانی به مردم اقدامات ارزشمندی انجام داده است .

 

منبع : میثاق

ما را اینجا دنبال نمایید

https://t.me/artsh_moghtader110  کانال : فاتح خیبر(تلگرام)   

@fatehkhebare110  کانال: عاشقان الله (جل جلاله) (سروش)    

https://www.mesaghnews.com

http://fateh.loxblog.com/  وبلاگ   

 @seday_artesh اینستاگرام      

 https://what.splus.ir/fatehkhebare110

 http://fateh.loxblog.com/

@lashgareyan_ali    اینستاگرام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: ارتش جمهوری اسلامی ایران , جنگ نرم , میثاق نیوزامیر سرتیپ هادیان دشمن جنگ نرم
[ یک شنبه 30 خرداد 1400 ] [ 21:55 ] [ فاتح ]
[ ]